Vejregler
Tak fordi du vil hjælpe os med at forbedre arbejdet med vejregler!
I dette forum kan du beskrive hvordan du arbejder med vejregler, hvordan du synes information om vejregler kan forbedres, og hvad du måtte mangle af redskaber til at gøre dit arbejde mere effektivt.
Du er velkommen til selv at foreslå nye emner og ideer, at kommentere på andres indlæg og skrive lige hvad du har lyst til at fortælle. Vi lytter!
Her kan du se en demo video af hvordan dette forum fungerer: http://www.viddler.com/uservoice/videos/1/
På forhånd tak,
Folkene bag vejregler
-
Vejregelhæfterne
Jeg bruger hæfterne når jeg arbejder med vejregler, for di giver mig et godt overblik og jeg ved lige hvor jeg skal finde de enkelte emner
7 votes -
Vejregler.dk
Det er godt at I har lavet forbedringer på vejregler.dk, men der mangler alligevel meget før det bliver et effektivt værktøj
7 votes
AdminUserminds
(Admin, Vejregler) responded
Kunne I skrive lidt mere om hvilke forbedringer, I søger – og ellers beskrive hvordan I bruger sitet?
-
Liste over opdateringer?
Jeg kunne godt tænke mig der var en liste over opdateringer, det er ikke altid der er en nyhed når noget bliver ændret på siden
7 votes
AdminUserminds
Det lyder som en god ide. Skal sådan en liste placeres på forsiden, eller skal der bare være et link til listen? Jeg tænker, at placeringen må afhænge lidt af hvor meget man bruger sitet vejregler.dk og i denne sammenhæng hvor mange opdateringer, der kommer mellem at man besøger sitet.
-
hele processen
Kan man gøre noget ved selve processen når man udarbejder vejregler? Den danske model gør, at man er klar over at der kommer en ny vejregel. Derfor er der mange der bruger den inden den kommer, men det er ikke altid så godt. Man skulle dele det klart op i en gældende og en under udarbejdelse i formidlingen af vejregler.
7 votes -
Brug af vejregler.dk
Hvor ofte bruger du vejregler.dk ift andre kilder til information om vejregler (vejregelhæfterne, personlig kontakt, mm)
6 votes -
2 votes
-
1 vote
AdminUserminds
Hvad mener du med hastighedsdæmpende indretninger? På Vejregler under Vejregler > Trafikarealer, by er der et afsnit, der hedder ‘Fartdæmpere i byområder’, men skal området håndteres på en anden måde?
-
1 vote